986 telefon alarmowy


ZOSTAŃ STRAŻNIKIEM MIEJSKIM

Szukasz ciekawej pracy? Interesujesz się bezpieczeństwem publicznym? Chcesz pomagać lokalnej społeczności?

Straż Miejska miasta Wałbrzycha prowadzi nabór na stanowisko aplikanta.

Jako funkcjonariusz będziesz dbać o bezpieczeństwo wałbrzyszan i chronić porządek publiczny w mieście. Uzyskasz stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.

 

W naszej pracy nie ma monotonii. Każdy dzień przynosi nowe zadania, nowe obowiązki. Jeśli lubisz pracę z ludźmi i dla ludzi wstąp w nasze szeregi.

Wystarczy, że jesteś dobrze zmotywowany i:

  • posiadasz obywatelstwo polskie;

  • masz ukończone 21 lat; 3

  • korzystasz z pełni praw publicznych;

  • posiadasz wykształcenie co najmniej średnie;

  • możesz się pochwalić nienaganną opinią;

  • jesteś sprawny pod względem fizycznym i psychicznym;

  • masz uregulowany stosunek do służby wojskowej;

  • nie jesteś skazany prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • Informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer telefonu, adres do korespondencji), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

  • List motywacyjny potwierdzony własnoręcznym podpisem, zawierający aktualny numer telefonu kandydata,

  • Kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,

  • Kopia dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy: tj.:

    - świadectwa pracy

    - w przypadku pozostawania w stosunku pracy - zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia

  • Kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, w przypadku osób chcących skorzystać z przysługującego uprawnienia.

  • Oświadczenie o treści: „nie byłam (byłem) skazana (y) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”, potwierdzone własnoręcznym podpisem,

  • Oświadczenie o treści: „posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych”, potwierdzone własnoręcznym podpisem,

  • Oświadczenie o "wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO" - potwierdzone własnoręcznym podpisem

    Dokumenty należy składać do 30 stycznia 2020 r., na adres Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Obsługi Klienta, ul. Sienkiewicza 6, 58-300 Wałbrzych.

Szczegóły rekrutacji: http://bip.um.walbrzych.pl/oferta-pracy/31171/straznik-strazy-miejskiej-aplikanta-5-etatow